niedziela, 22 grudnia 2013

Bombeczki

Witajcie Kochane:)Pewnie przygotowani do Świąt pełną parą:)U mnie pogoda jak na wiosnę,a nie jak na pierwszy dzień zimy.Jeszcze dwa dni więc mam małą nadzieję,że może troszkę śniegu spadnie:)Chcę pokazać jeszcze bombeczki,które zrobiłam.Wszystkie,które zrobiłam poszły w świat to na kiermasz to porozsyłane:)i zostały mi tylko dwie:)Ale cieszę się ,że mogą zdobić choinkę innych:)Wielkość jest różna bo od 4cm do 12 cm.Wszystkich karczochów zrobiłam w tym roku ok60-70 sztuk jak nie więcej to takie moje liczenie na oko:):)A i powiem Wam ,że paluszki na prawdę mnie nie bolały:)
Pozdrawiam serdecznie Iwona:)

9 komentarzy:

  1. Cudne kolorowe bombeczki!!!
    Zdrowych , wesołych i wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyp cudnych karczoszków:) Takich ozdób na choinkę nigdy za wiele.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. napracowałaś się Iwonko!!
    dziękuję za bombeczki :)
    zawisły dziś na choince :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaja bogatego,
    śniegu bielutkiego,
    choinki pachnącej
    i gwiazdki błyszczącej.
    Minimum stresu,
    maksimum miłości
    i tyle radości
    ile karp ma ości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś otrzymałam Twoje cudeńka! Dziękuję!!! Jak Cię paluszki nie bolą to ja nie wiem???:)) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko no niezłą produkcje uczyniłaś :) Niektóre z tych przepięknych bombek jest u mnie - dziękuję :)
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karczochy ...tez takie robiłam:)
    życzę Ci, BYŚ pod bożonarodzeniowym drzewkiem znalazła radość, kreatywność i spełnione marzenia, żeby był koło nich Ktoś, z kim jak opłatkiem mogła przełamać się miłością. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle zaszalałaś z karczochami;) hehehehe;) cudowne;) ja swoje opublikuje pewnie dopiero na wiosnę;) bo narazie nadrabiam jesienne zaległości blogowe;) u mnie narazie ślubnie;) może do nowego roku uwinę się z zaległościami i zdążę jeszcze w tym roku opublikować choć część prac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne połączenie kolorów w tych karczoszkach :)
    A palce to maja prawo boleć... po takiej ilości!

    OdpowiedzUsuń