wtorek, 26 marca 2013

Wymianka wiosenna

Witajcie:)Czy u Was też zima za oknem???Brałam udział w wymiance wiosennej u Jadzika krzyzykowakrainna.blogspot.com moją wymiankową parą była mrumru z bloga http://mrumru89.blogspot.com/ Oto zdjęcia moich prezencików Drugie zdjęcie pożyczone od mrumru:) A takie prezenciki dostałam od mojej pary Mam nadzieję,że ta prawdziwa wiosna już nie długo do nas zawita:)I zrobi się cieplej:) Kochane chcę Was poinformować,że mój adres dotychczasowy się zmienił:)Jakby co to na maila i podam nowy adres:) Pozdrawiam serdecznie macham łapkami i buziaki posyłam:)

13 komentarzy:

  1. fajna wymianka :)
    PPOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka świetna.
    Tworzysz piękne karteczki. Jedną z nich wczoraj przyniósł mi listonosz. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, to chyba moja karteczka do Ciebie nie dotrze, bo wysłałam na stary adres :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest taka wymianka..

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności :) Dziękuję bardzo za śliczną karteczkę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne takie wymianki :) ile wspaniałości.... jest czym oko nacieszyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka, cudne prezenty :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko, śliczne prezenty wymiankowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna wymianka!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne;)
    Radosnych, spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń