piątek, 1 lutego 2013

Wymianka herbaciano-kawowa

Dziś już mogę pokazać moją paczuszkę z tej wymianki herbaciano-kawowej zorganizowana przez Izę z bloga http://szycieisabell.blogspot.com I ja dla Izy właśnie robiłam paczuszkę a to w niej się znalazło kawki,herbatki,książka,kubek,notesik,bransoletki i coś słodkiego:)
Dla mnie prezent przygotowała Agnieszka z bloga http://wloskieslonce.blogspot.com/ od której dostałam śliczną serwetkę,ściereczkę,gazetkę,kawkę i herbatkę i nie zabrakło oczywiście słodkości:)Dziękuję Agnieszce raz jeszcze za te wspaniałości:)
Dziękuję Izie za zorganizowanie wymianki:)Dziękuję,że do mnie zaglądacie:)Szukałam wymianki wielkanocnej,ale jakoś nie znalazłam może jeszcze za wcześnie????Pozdrawiam serdecznie Iwona:)

11 komentarzy:

  1. śliczne prezenciki!
    mi się też bardzo podobała wymianka :)
    kochana zajrzyj do naszego "Klubu Twórczych Mam" jest wymianka wielkanocna dla dzieciaków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiankę uważam za udaną, ile słodkości :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale obfitość i same śliczności. Fajna wymianka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ci za wzięcie udziału w wymiance i za wspaniałe prezenty które od ciebie dostałam. Dzięki twojej książce znowu wróciłam do czytania a z kubeczkiem się nie rozstaje.. teraz poranna kawa smakuje o niebo lepiej.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna wymiana,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenciki - super wymianka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym brać w takim czymś udział :)

    OdpowiedzUsuń