wtorek, 22 stycznia 2013

Kalendarze i nie tylko

Oto takie kalendarze i małe co nieco powędrowało do dziewczyn,które zapisały się na Podaj Dalej.
A to zaległe prezenty z Poda Dalej które dostałam
Więc ogłaszam u siebie zabawę Podaj Dalej 1.Pierwsze trzy osoby,które wyrażą chęć udziału w zabawie pod tym postem. 2.Po otrzymaniu ode mnie niespodzianki ogłasza taką zabawę u siebie na blogu. 3.Na maila proszę przesłać adres na,który mam wysłać niespodziankę. Pozdrawiam cieplutko oj bo u mnie bardzo bardzo zimno:)

11 komentarzy:

  1. Śliczne kalendarze przygotowałaś:) A ja się cały czas zachwycam adresownikiem od Ciebie, jeszcze nic w nim nie napisałam. Miłej nocki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i świetne prezenty:) Niedawno brałam udział w takiej zabawie- fajna sprawa;) Pozdrawiam, Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kalendarze!! Prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace tworzysz:) Zapraszam po wyróżnienie
    rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I kalendarze i prezenty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, dziękuję za zabawę. Madzia też prosiła, by Ci podziękować.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudeńka!!! kalendarze fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię Iwonko! Serdecznie Dziekuje za wszystkie mile słowa pozostawione na moim blogu. Zapraszam Cię po wyróżnienie do mnie:)i serdecznie gratuluje,zasłużyłas na nie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarze są śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden widziałam na żywo;)Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo łądne kalendarze , minimalistyczne ale przy tym w skromnej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń