poniedziałek, 10 września 2012

Wyniki candy

Witajcie dziś nadszedł dzień ogłoszenia wyników mojego roczkowego blogowania.Chcę też podziękować wszystkim tym którzy tu zaglądają zostawiają po sobie ślad.Dziękuję raz jeszcze Joli bo to za jej namową powstał ten blog ja się jakoś nie umiałam przekonać i proszę roczek zleciał szybciutko.Dobra już nie marudzę przechodzę do rzeczy:)Wczoraj małe rączki Piotrusia wybierały szczęśliwy los oto relacja:)
I ruszyło :)
Małe rączki wylosowały
Dla potwierdzenia
Gratuluję zwyciężczyni:)I poproszę o adres na mego maila iwo10@vp.pl z dopisaniem jakie kolorki lubi się:)
Dziękuję za tak liczny udział w moim candy:)
Pozdrawiam serdecznie Iwona:)

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia z przebiegu losowania, gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę. Całus dla Piotrusia. =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Sylwia będzie mieć niespodziankę jak wróci ze szkoły!!!
    Uściski dla Piotrusia i Ciebie Iwonko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)
    "maszyna" losująca słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla Sylwi :) nie zazdraszczam ;) a niech se ma dziewczyna bo super jest :)a ja dostałam od Ciebie Iwonko dzis paczuszkę :)))) adresownik suuuper ! czekolada działa ! miałam dzis poniedziałkowego doła zerzarłam cała czekolade i popiłam czekoladą i swiat stał sie rozowy ;) no moze przybrudzony rozowy, ale jednak :))) dzięki wielkie cmok cmok cmok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Jaka ładna Maszyna Losująca ;):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrusiu kocham Cię za ten los, jesteś słodki i najchętniej bym Cię mocno uściskała, może kiedyś...
    Iwonko, przeogromnie się cieszę, że dostanę od Ciebie paczuszkę :) Bardzo, bardzo dziękuję:))))))))))))))))Sylwia

    OdpowiedzUsuń