poniedziałek, 17 września 2012

Notesy

Witajcie:)
Oto notesiki,które ostatnio powstały i na adresy.Dziś mam też do pokazania prezenciki jakie otrzymałam w zabawach Podaj Dalej:)Same cudeńka:)Czasami człowiek gdzieś na coś się zapisze mija ileś tam czasu i zapomina o tym,a potem takie miłe zaskoczenie,że listonosz coś przyniósł i się zastanawia skąd,od kogo to:)Otwiera kopertę,a tam cudeńka i ile radości jest:)
Prezencik z Podaj Dalej
Pierwszy od Kasi z bloga http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/
A drugi od Agnieszki z http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/
Dziękuję raz jeszcze dziewczyny za te cudeńka,które dostałam od Was:)
Podaję zasady:
1. Cztery osoby,które pierwsze zapiszą się pod tym postem i zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail iwo10@vp.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.
Czekam na chętnych na dalszą zabawę:)
Zazwyczaj są dwie osoby do Podaj Dalej,ale,że u mnie jest podwójne to mogą się zgłosić cztery osoby:)

6 komentarzy:

  1. Iwonko to ja chętnie :) po raz kolejny w Twoim "podaj dalej" staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja chętnie się ustawię w kolejkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przesyłka wreszcie dotarła i mam nadzieję, że Ci się podoba :) Ostatnio nie miałam czasu na blogowanie i na cokolwiek ale już powoli wracam. Mam nadzieję, że na dłużej.
    Dziękuję za zabawę u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętnie wezmę udział i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne notesiki :) A prezenty słodziutkie. Miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko chcę powiedzieć, że notesy cudne! Masz Ty kochana do nich po prostu talent :) tylko tyle chciałam bo udziału w zabawie wziąć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń