poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Candy roczkowe

Kochane moje ależ ze mnie gapa jutro minie 13 miesięcy czyli roczek mi strzelił od czasu kiedy napisałam pierwszego posta to też za sprawą Joli z bloga http://www.recznie-tworzone.pl/ To za jej namową założyłam bloga ja nie do końca byłam przekonana,że spodoba się komuś to co robię,ale chyba troszkę Wam się podoba:)Z tej też okazji spóźnione Candy niespodziankowe kto chętny zapraszam.Warunków żadnych większych nie mam kto chętny niech się zapisuje:)Zapisy do 8 września,a termin ogłoszenia wyników nastąpi 10 września.

39 komentarzy:

  1. 100 lat!! 100 lat!!! niech zyje zyje nam...Tworczy Kącik!!! i jeszcze jeden rok i jeszcze wiecej lat, 100 lat, 100 lat!! niech zyje nam;))) la la !!!

    i tym oto spiewnym akcentem zapisuje sie pierwsza;)

    banerek juz zamieszczam na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja jestem druga :) pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toć to jo wspaniała rocznica, gratuluję roczku !!!! Zapisuję się na candy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko gratulacje roczku :) dalszego rozwoju w technikach, których próbujesz...a przedmioty wykonywane przez Ciebie bardzo się podobają :)
    Pozdrawiam
    oczywiście ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!Zapisuję się a co mi szkodzi?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ słodziutki misiaczek :))))))))) Również przyłączam się do Twojej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę :) heh w końcu umiem dodawać komentarze - więc to robię moja droga :) dobrze, że masz tego bloga :* zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe prace. Pozdrawiam Iza N-P.
    chica111@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja rowniez przylaczam sie do zabawy :) Serdecznie pozdrawiam i podziekowania dla Joli przesylam :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się
    Candy niespodziankowe jest najfajniejsze
    Czekasz na prezent, ale nie wiesz jaki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się i ja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niespodzianki więc dopisuję się do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloguj dalej, ku radości swojej i naszej;-0
    Oczywiście zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłoszę się choć dość nieśmiało, bo po raz pierwszy. A Twojego bloga z wielką radością będę obserwować na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce! I jednocześnie życzę kolejnych latek blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje,ze roczkowe urodzinki byly udane :) kolejnych urodzinek zycze i ustawiam sie w ogonku, moze mi sie poszczesci ;p
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) a w kolejce chętnie stanę :) zapraszam do siebie olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana Iwonko, ja też Ci życzę kolejnych owocnych lat blogowania i staję w kolejce :)
    Ps. Cieszę się, że misie dotarły i się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow! congrats!
    amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się ustawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko, gratuluje roczku i z marszu się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielu kolejnych latek blogowania! Staję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście baardzo chętnie się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. następnych rocznic blogowania życzę:) i chętnie się ustawię w kolejkę i zapraszam do mnie na candy http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/08/obiecana-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się z przyjemnością i zapraszam również na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem i ja Iwonko :) tak jak Tobie mi też niedawno minął roczek blogowania, nawet to przegapiłam :P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę wszystkiego dobrego i wiele pomysłów twórczych :-) I przyłączam się z przyjemnością do udziału w candy, może szczęście dopisze... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.
    ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z entuzjazmem się zgłoszę banerek na moim blogu ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Z entuzjazmem się zgłoszę banerek na moim blogu ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Samych miłych chwil spędzonych w blogowym zaciszu w kolejnych latach Ci życzę. =) Bardzo jestem ciekawa Twojej niespodzianki. Staję grzecznie w kolejeczce. Pozdrawiam, Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejnych lat zycze :)
    Pisze sie na ta niespodzianke i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń